Sayfalar

10 Şubat 2012 Cuma

Nokia C7 Symbian Belle Güncellemesi

2012 En İyi Android Akıllı Cep Telefonu

Nokia C7 symbian işletim sistemli telefonunuza son güncellemeyi yaparak Symbian Belle işletim sistemi yükleyebilirsiniz. Bu güncelleme ile telefonunuz artık akıllı cep telefonu olsun. Nokianın akıllı cep telefonları için yeni işletim sistemini Nokia C7 telefonunuzda kullanabilirsiniz. Günümüz teknolojisinde artık akıllı cep telefonları kullanılmakta ve yeni yazılımlar üretilmektedir. IOS ve Android işletim sisteminden sonra Nokia kendine özel  geliştirdiği işletim sistemi olan Symbian Belle hem sorunsuz hem kullanışlı ve hızıyla dikkatleri üstüne çekmeyi başarıyor. Sizde bu teknolojiyi Nokia C7 telefonunda kullanmak istiyorsanız Son güncellemeyi yapmanız gerekmektedir. Nokia bu işletim sistemini ilk olarak Nokia 701 modelinde kullanmıştı. Nokia C7 kullanıcıları artık bu modeli kıskanmalarına gerek kalmadı. Artık sizde Symbian Belle işletim sistemli telefona sahipsiniz.


Symbian Belle güncellemesiyle Nokia C7 de büyük sorun haline gelen donma problemleri giderildi. Telefonunuza bu güncellemeyi yaparak stabil çalışmasını sağlayabilirsiniz.


Kurulumu yapabilmek için Nokia C7 telefonunuzu usb bağlantısıyla bilgisayarınıza bağlayanız ve kutunun içinden çıkan Nokia uygulamasını bilgisayarınıza kurunuz. Bilgisayarınızın internete bağlı olması gerekmektedir. Sonrasında kurduğunuz uygulamayı çalıştırarak Güncelleme bölümünden Symbian Belle işletim sistemini kurabilirsiniz.


Yeni Nokia C7 Symbian Belle Ekran Görüntüleri

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More